Bukmacher i sponsor – wszystko o działalności sponsorskiej polskich operatorów

Bukmacherzy, tak, jak wszystkie inne firmy istniejące w Polsce, starają się dotrzeć ze swoją ofertą do jak najszerszego grona odbiorców. Jest to zachowanie oczywiste i zrozumiałe. Podczas gdy wszyscy rywalizują ze sobą na polu kursów i opcji bukmacherskich, ale też pokrycia popularnych i mniej znanych dyscyplin sportowych, najlepsi bukmacherzy inwestują w akcje sponsoringowe. W tym wpisie pokażemy, jak to robią, ale też postaramy się wyjaśnić, dlaczego tak właściwie decydują się na tenże sponsoring.

sponsoring bukmacherów w polsce
Jak i co sponsorują legalni bukmacherzy?

Sponsoring – dlaczego polscy bukmacherzy się na niego decydują?

Odkąd tylko bukmacherzy prowadzą swoją działalność, starają się ściśle współpracować z klubami sportowymi, to w nich upatrując swojej najlepszej reklamy. Wbrew temu, co każą sądzić pozory, jest to rzecz bardzo dla nich opłacalna. Wszystko dlatego, że sponsoring:

  • jest bardzo skuteczną formą reklamy – udowodniono, że zapewniane przez sponsoring formy reklamy w świetny sposób trafiają do ich odbiorców docelowych, bardzo często przekładając się na tak zwane „konwersje” (rzeczywiste rejestracje w obrębie serwisów internetowych polskich operatorów); 
  • buduje markę bukmachera – nie ulega wątpliwości fakt, że polscy bukmacherzy chcą być jak najbardziej rozpoznawalni i kojarzeni ze sportem. Nawet przez osoby, które jeszcze nie korzystają z ich usług; sponsoring to umożliwia; 
  • jest tańszy od jakiejkolwiek innej reklamy – choć sponsoring nie wydaje się czymś tanim, przeliczając płynące z niego korzyści i zasięgi osiągane za jego pośrednictwem można z pewnością uznać go za taki. Wszystko ze względu na to, że pozyskiwana za jego pośrednictwem reklama na strojach i stadionach zwraca się na wielu poziomach. Tym pierwszym jest poziom bezpośredni – logo bukmachera jest w końcu widziane przez kibiców na żywo i przed telewizorami. Drugi, również bardzo istotny, jest pośredni – zawodnicy często udzielają wywiadów i pozują do zdjęć. Te z kolei, w towarzystwie logo bukmachera, trafiają do mediów społecznościowych i fachowych portali branżowych. Z nich przenoszą się jeszcze dalej, budując prawdziwą sieć marketingową;

Darmowe 29 PLN bez depozytu w STS

Kod promocyjny: BETONLINE

  • pozwala dokładnie stargetować reklamę –  inwestując w polskie drużyny sportowe bukmacherzy doskonale wiedzą, że ich reklama będzie prezentowana osobom rzeczywiście zainteresowanym tematyką właśnie sportową. Dzięki temu będą trafiali wyłącznie do swoich potencjalnych klientów, bez zawracania głowy tym, których sport po prostu nie kręci.

STS i jego sponsoring w obrębie polskiego sportu

Swoją pozycję lidera na polskim rynku bukmacherskim STS zawdzięcza zarówno swojej bardzo dobrze przemyślanej ofercie na zakłady bukmacherskie, jak i świetnym podejściu do marketingu. Główną jego częścią jest właśnie sponsoring.

Najbardziej prestiżową umową w posiadaniu STS jest ta podpisana z PZPN-em, a związana z wyłącznym sponsorowaniem piłkarskiej Reprezentacji Polski mężczyzn. Współpraca nawiązana została w 2018 roku i obowiązuje aż do końca 2022 roku. Daty nie są bez znaczenia – w ich obrębie bowiem reprezentacja naszego kraju wzięła i weźmie udział w bardzo ważnych z marketingowego punktu widzenia turniejach. Skorzysta na tym właśnie STS.

polski bukmacher betfan
Legalny bukmacher Betfan – Bonus i kod promocyjny

Polski bukmacher STS sponsoruje nie tylko reprezentację Polski w piłce nożnej, ale też:

  • wiele klubów z polskiej Ekstraklasy, w tym – od wielu lat – Lecha Poznań, Jagiellonię Białystok, Pogoń Szczecin oraz Górnika Zabrze i Cracovię Kraków;
  • Polską Ligę Siatkówki, która przyciąga do siebie mnóstwo kibiców.

Fortuna i jej sponsoring w obrębie polskiego sportu

Fortuna w sposób przemyślany podchodzi do sponsoringu, skupiając się na współpracy zarówno z większymi, jak i mniejszymi „zawodnikami” na arenie sportu. Jej głównym źródłem medialnego rozgłosu jest tytularny sponsoring 1. Ligi Piłki Nożnej Mężczyzn – podobną formę sponsoringu firma obrała w przypadku Pucharu Polski. Ważnym ogniwem jej sieci sponsorowanych drużyn i zawodników jest też warszawska Legia, z którą buk współpracuje już od wielu lat.

Legalny bukmacherOferta bonusówKod promocyjny
sts.pl29 PLN bez depozytuKod: BETONLINE
efortuna.pl2220 PLN w bonusachKod: BETONLINE
betfan.pl600 PLN bez ryzykaKod: BETONLINE

Fortuna sponsoruje również:

  • najpopularniejszą federację MMA w Polsce – KSW;
  • reprezentację Polski w Skokach Narciarskich;
  • koszykarski odłam Legii Warszawa,
  • inne polskie kluby piłkarskie, w tym Miedź Legnicę, Radomiaka Radom oraz Stomil Olsztyn.

Betclic i jego sponsoring w obrębie polskiego sportu

Betclic podchodzi do sponsoringu w nieco inny sposób, niż wspomniana przez nas wyżej konkurencja. Przede wszystkim bowiem skupia się na siatkówce – jest głównym sponsorem naszej rodzimej reprezentacji w obrębie tego właśnie sportu. Doskonale wpływa to na jego wizerunek – zwłaszcza mając na uwadze sukcesy naszego kraju na arenie siatkarskiej. Betclic sponsoruje również piłkarską drużynę Piasta Gliwice.

Najświeższym kontraktem sponsorskim Betclic jest ten nawiązany z popularną federacją Fame MMA, zrzeszającą w swoich szeregach youtuberów, influencerów i inne znane z polskiego showbiznesu osobistości. Co warte zaznaczenia, Betclic posiada wyłączność na prezentowanie oferty bukmacherskiej właśnie na tę federację. Chcąc ją typować, musimy więc sięgnąć po jego ofertę, co jest dość ciekawym, ale z pewnością skutecznym sposobem na przyciąganie nowych klientów.

5 / 5. Ocen: 1

Bukmacher

Jaki bukmacher internetowy jest najlepszy w Polsce? Czy STS albo Fortuna to najlepsi bukmacherzy online? Dlaczego Betclic oferuje tak wysokie bonusy a PZbuk dużo mniejsze? Na te pytania wciąż szukamy odpowiedzi...

Legalni bukmacherzy

Back to top button